Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) 1 stanowisko

InsERT Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) 1 stanowisko

Ilość na magazynie: mała
857,93 zł
Brutto

697,50 zł netto.

Oblicz ratę!

Darmowa dostawa

Pokaż szczegóły dostaw
Ilość Ostatnie sztuki w magazynie

Przedłużona ochrona serwisowa EasyProtect®

Wybierając dodatkową gwarancję zyskujesz nawet do 5 lat extra ochrony dla swojego sprzętu.. Kliknij po więcej informacji
InsERT Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) 1 stanowisko

InsERT Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) 1 stanowisko

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Opis

InsERT Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) 1 stanowisko

Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.
Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.
Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego), Rewizor nexo (system finansowo-księgowy), Gratyfikant nexo (system kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM).

Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:

pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
kartoteka asortymentu - towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
prowadzenie elastycznej polityki cenowej - możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo;
biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF) - limit 1000 załączników.

Obsługa RODO:

cele i zgody na przetwarzanie danych;
obowiązki informacyjne;
ochrona danych;
prawo do zapomnienia (anonimizacja)

Opinie

Opinie wystawiane przez Użytkowników nie są weryfikowane

Brak recenzji użytkowników.

Podobne produkty ( 13 other products in the same category )