Zasady gwarancji Epson
Dziękujemy za zakup produktu marki Epson - naszego autoryzowanego partnera.
Na wszystkie zakupione u nas modele przysługuje państwu gwarancja producenta na zasadach door-to-door. Standardowo jest to rok czasu, natomiast po zarejestrowaniu urządzenia na stronie producenta okres ten wydłuża się do 3 lat. Dodatkowo przy zakupie wybranych modeli macie Państwo możliwość skorzystania z przedłużenia gwarancji Easy Protect dostępnej na naszej stronie z produktem.
Instrukcja zgłoszenia serwisowego:
Jeśli chcemy zgłosić usterkę sprzętu marki Epson w ramach gwarancji należy to zrobić przez adres mailowy:
level.one@epson.pl
Poniżej przedstawiamy gotowy wzór maila, który wystarczy uzupełnić o swoje dane
Witam, posiadam do zgłoszenia gwarancyjnego (nazwa oraz model urządzenia)
Model urządzenia:
Numer seryjny:
Imię i nazwisko osoby zgłaszającej:
Adres do odbioru przez kuriera:
Nazwa firmy:
Telefon kontaktowy:
Opis usterki:
W załącznik prosimy wrzucić dowód zakupu. Warto też dopisać na końcu „proszę o dalsze instrukcje” aby osoba, która obsługuje Państwa zgłoszenie mogła w jak najlepszy sposób pomóc.
Przydatne linki:
Rejestracja urządzenia
Dział pomocy technicznej
Informacje na temat zmiany warunków gwarancji wynikających z okresowej promocji producenta staramy się na bieżąco aktualizować na stronie produktowej.