Zasady gwarancji Epson

Dziękujemy za zakup produktu marki Epson - naszego autoryzowanego partnera.

Na wszystkie zakupione u nas modele przysługuje państwu gwarancja producenta na zasadach door-to-door. Standardowo jest to rok czasu, natomiast po zarejestrowaniu urządzenia na stronie producenta okres ten wydłuża się do 3 lat. Dodatkowo przy zakupie wybranych modeli macie Państwo możliwość skorzystania z przedłużenia gwarancji Easy Protect dostępnej na naszej stronie z produktem.

Instrukcja zgłoszenia serwisowego:

Jeśli chcemy zgłosić usterkę sprzętu marki Epson w ramach gwarancji należy to zrobić przez adres mailowy:
level.one@epson.pl

Poniżej przedstawiamy gotowy wzór maila, który wystarczy uzupełnić o swoje dane

Witam, posiadam do zgłoszenia gwarancyjnego (nazwa oraz model urządzenia)

Model urządzenia:

Numer seryjny:

Imię i nazwisko osoby zgłaszającej:

Adres do odbioru przez kuriera:

Nazwa firmy:

Telefon kontaktowy:

Opis usterki:

 

W załącznik prosimy wrzucić dowód zakupu. Warto też dopisać na końcu „proszę o dalsze instrukcje” aby osoba, która obsługuje Państwa zgłoszenie mogła w jak najlepszy sposób pomóc.



Przydatne linki:

Rejestracja urządzenia
Dział pomocy technicznej

Informacje na temat zmiany warunków gwarancji wynikających z okresowej promocji producenta staramy się na bieżąco aktualizować na stronie produktowej.